Agata O.

6/16/2015 10:37:00 PM


Hej Kochani!

Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z sesji kwietniowej z Agatką <3 Sesja z tulipanami chodziła za mną już od pewnego czasu, więc przed spotkaniem z Agatką, wczesnym rankiem, udałam się na giełdę i kupiłam te przepiękne kwiatuszki! Ze zdjęć jestem zadowolona bardzo, a moim ulubieńcem jest zdjęcie 3! :)

Uwaga! Uwaga! Poszukuję wizażystki na sesje, która chciałaby ze mną współpracować na stałe. Może znacie kogoś takiego, kto by chętnie porobił różne projekty w celach powiększenia swojego portfolio? Jestem otwarta na wszelakie propozycje :)

Myślałam także o jakimś konkursie. Może jesteście chętni? Co byście chcieli wygrać w takim konkursie? W tej kwestii także czekam na propozycje :)




















 Jeśli chcecie na bieżąco wiedzieć co u mnie, a także oglądać sesje zza kulis, zapraszam na snapchata: wealdstone
Do wiadomości podaję także, że zmieniłam adres bloga na kingazychphotography.blogspot.com, a także nazwę użytkownika na ig na kinga_zych, żebyście łatwiej mogli mnie znaleźć :)



Możecie mnie znaleźć również na innych stronach:



facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr   ZAPRASZAM :)





You Might Also Like

40 komentarze

  1. piękna spódnica:) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby w konkursie był do wygrania Wiedźmin 3 to myślę, że nikt by nie pogardził :P
    A tak na serio, to może do wygrania sesja fotograficzna ? :P
    Pozdrawiam,
    Grzeszny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wygrasz konkurs, to znajdę sponsora i kupię Ci tego Wiedźmina :D noo ale sesja to bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
    2. A to chyba wolę przegrać, niż masz tego sponsora nie wiadomo gdzie szukać :P Just saying :D
      A wracając do głównego tematu to nawet kupon na sesję. Np, żeby można było komuś podarować jako prezent niespodziankę.
      No albo jakieś zdjęcia w wersji wydrukowanej, zwłaszcza, że mało kto teraz wywołuje.

      Usuń
    3. Ty to jednak masz głowę pełną pomysłów! :) dziękuję bardzo bardzo! No a co do sponsora, to w końcu o swoich fanów trzeba dbać :D

      Usuń
  3. pomysł z kwiatami jest mega! Kolorystyka tez bardzo mi się podoba (w sumie jak wszystko :)) Czekam na moje zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanaś <3 czekaj czekaj juz niedługo się tu pojawia! A ja czekam na naszą nową sesje! :)

      Usuń
    2. Kochanaś <3 czekaj czekaj juz niedługo się tu pojawia! A ja czekam na naszą nową sesje! :)

      Usuń
    3. Kochanaś <3 czekaj czekaj juz niedługo się tu pojawia! A ja czekam na naszą nową sesje! :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł, piękne kwietny. Cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i fantastyczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia *.* Zapraszam do mnie :* http://macreateart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tulipany dodały zdjęciom taki letni klimat, świetny miałaś pomysł, żeby z nimi coś podziałać! 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo, że się podoba :)

      Usuń
  9. przepiękne zdjęcia!
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) A te tulipany pięknie podkreślają urodę modelki :)

    Zapraszam do mnie --> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie najlepsze ! <3

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: dosiadudkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo cieszę się bardzo, ze się podoba! <3

      Usuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne! Ujęło moje serce! Masz talent do fotografowania. :)
    Pozdrawiam, Patrycja z bloga Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ja mam innego swojego ulubieńca, ale cieszę się, że Tobie podoba się inne :)

      Usuń