Karina Pawlikowska / PRICE OF POPULARITY

8/17/2015 08:53:00 PM


 Hej Kochani!

Właśnie wróciłam do ukochanego Krakowa i biorę się za pisanie nowego postu dla Was. Za nami bardzo długi czas upalnych dni. Nie sądziłam, że napiszę to w wakacje, ale strasznie cieszę się z deszczu i z burzy, która przeszła wczoraj nad Krakowem. Jeszcze bardziej cieszę się z faktu, że podczas tej burzy byłam poza granicami miasta, bo tak szczerze, to bardzo nie lubię kiedy za oknem ciągle błyskają pioruny i okropnie głośno grzmi, brr. Wtedy od razu chowam się pod kołdrę i marzę tylko o tym, żeby burza poszła sobie gdzieś hen daleko. Dlatego podziwiam wszystkich, którzy kochają taką pogodę, na prawdę. Chociaż powiem Wam szczerze, że zawsze marzyłam, żeby uchwycić moment kiedy na niebie można ujrzeć błyskawicę, o tak!! Ale niestety z powodu mojego lęku, nie wiem czy kiedyś mi się to uda...

No nic, dość gadania o pogodzie. Dziś prezentuje Wam zdjęcia, które zrobiłyśmy z Kariną jakoś na początku lipca, więc dosyć dawno temu, ale powolutku nadrabiam wszystkie zaległości. Karina napisała kiedyś do mnie przez Facebooka. Bardzo szybko dograłyśmy wszystkie sprawy i następnego dnia już ruszałam z aparatem w ręku na spotkanie z tą cudowną dziewczyną. Sesja przebiegła na prawdę w miłej atmosferze, nawet pan ochroniarz, którego spotkałyśmy na naszej drodze, był bardzo miły, więc wszystko poszło tak jak chciałam :) Niedługo także ukaże się filmik z tej sesji, więc zapraszam do śledzenia mojego kanału na YOUTUBIE :)

Uff, trochę się dziś rozpisałam, ale mam nadzieję, ze nie macie mi tego za złe. Miłego oglądania ! :)


















































Możecie mnie znaleźć również na innych stronach:

ZAPRASZAM :)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Mam to samo podczas burzy, byle się ukryć i czekać na koniec błyskawic :)
    Świetny top!

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. też zawsze chciałam uchwycić błyskawice :D

    super zdjęcia :) fajna stylizacji, a szczególnie bluzka :)

    http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2015/08/hej-witam-wszystkich-po-krotkiej.html zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia , świetna stylizacja :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kraków! śliczna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż przyjemnie się ogląda Twoje zdjęcia naprawdę, na moją uwagę oprócz urody zwrócił zegarek :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super okularny i buty, bardzo podoba mi się twój styl ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna stylizacja i dobra jakosc zdjęć :)
    Swietny blog, pozdrawiam ^^

    http://kinga-rybczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wrocilas z Krakowa, a ja jutro tam jade haha :* Ślicznie wyglądasz i bardzo fajnie piszesz :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam wole już burze w dzień niż w nocy :D Ale to taki szczegół :P Zdjęcia mi się podobają, tak samo jak stylizacja :3
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również nie lubie burz, chociaż nie tak panicznie jak Ty, ale cieszyłabym się, gdyby tylko padał deszcz, bez tych piorunów!
    A co do zdjęć, to zakochałam się w nich i oglądając je, stwierdziłam, że również chciałabym mieć taką fotografkę, bo zdjęcia są naprawdę niesamowite! :*
    zapraszam również do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :)
    Tylko pozazdrościć takiego fotografa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację. Po takich upałach nareszcie deszcz-zbawienie.
    Chyba każdy marzy o tym by uchwycić na zdjęciu błyskawicę :). Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś prześliczna, te cudowne oczy, uroda.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zaś uwielbiam oglądać pioruny, ale nie mam dobrego sprzętu, żeby je ukazać.. może kiedyś :) Cudowne zdjęcia, wyglądasz niesamowicie ;)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny zestaw :) Lubię zdjęcia w takich neutralnych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudowną urodę! prześliczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look!
    Jesteś bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, a co najlepsze jest ich masa i jest co oglądać! :)
    www.famusia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia i fajny wygląd bloga, minimalistyczny- lubię takie! :)


    pozytywnikk.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia , spódniczka cudowna ! :)
    osobiście, jestem zakochana w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia cudne, aż sama chciałabym być sfotografowana! :)

    Zapraszam na bloga: www.yourinspiration77.blogspot.com

    Na tym blogu nie będę ograniczała się do jednej tematyki. Znajdziecie tu wiele recenzji filmów oraz książek. Nie zabraknie u mnie także świata mody i urody. Poznacie metody skutecznej nauki języków obcych. A to jeszcze nie koniec... Każdy post będzie zasilany dawką inspiracji oraz dobrej jakości zdjęciami...

    Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja cudo nic dodać nic ująć ♡♡♡
    Idealna jakoś zdjęć i pomysłowość na 100 % ☆☆
    W wolnej chwili zapraszam do mnie tworzę całkiem coś o nowa fashionbynataliam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia i stylizacja :D i muszę zapytać bo widzę, że zdjęcia robione w Krakowie, i bardzo mnie ciekawi gdzie jest to drugie miejsce co masz zdjęcia w drugim plenerze :d może odpowiedzieć na moim blogu www.jvliett.blogspot.com :D dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia bardzo podoba mi się przejrzystość! Dodatkowo pokochałam Twoje okulary! Mimo, iż najprawdopobodniej nie pasowałyby mi i tak mogłabym je mieć dla czystej satysfakcji... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są cudne, świetna jakość. Kocham twoje buty, aaa! Jesteś strasznie śliczna i zazdroszczę ci urody :) Kocham twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mam pojęcia czemu mnie nie było tutaj wcześniej - masa pięknych zdjęć! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia, wspaniała stylizacja. Jesteś bardzo fotogeniczna! Z wielką radoscia dolaczam do grona Twoich obserwatorow i chętnię poznam Cie w celu blogowej znajomosci :) Pozdrawiam.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. robisz cudne zdjęcia, podoba mi się także ubiór modelki! dołączyłam do obserwatorów, zapraszam do mnie http://ahughtblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Filmik bardzo mnie zaciekawił i zaglądnełam do Ciebie a tu jeszcze więcej meega zdjęć! Suuuper <3
    Na pewno będę cześciej tuu zaglądać:* :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oo ja jeszcze wczoraj byłam w Krakowie. Przebywałam tam 10 dnii <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudne zdjęcia! :) Nie bylam nigdy w Krakowie.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń