Agata Ochmańska / MUSING GIRL

9/10/2016 09:05:00 PM



Patrząc na datę ostatniego wpisu sama nie mogę w to uwierzyć, że aż tyle czasu minęło... W końcu za namową mojej kochanej Weroniki, która na każdym kroku przypomina mi, że mój blog nadal istnieje, dodaje bardzo, ale to bardzo zaległą sesję!

Razem z Agatką stworzyłyśmy ją jeszcze przed maturą (którą zresztą obie zdałyśmy nie najgorzej :D ). Poprzednie sesje z tą uroczą kobietką możecie zobaczy TU i TU. Każda jest inna, każda ma inny klimat, co bardzo mnie cieszy.


Oczywiście z chęcia przyjmę nowe twarze przed obiektyw, dlatego jeśli masz ochotę na  sesję, pisz najlepiej na meila: kinia.zych@gmail.com, tam udzielę więcej informacji. Możecie kontaktować się ze mną także przez Facebooka. Czekam na Wasze zgłoszenia z niecierpliwością. Mam nadzieję, że w końcu znajdę trochę czasu na moje ukochane zajęcie! :)

Wolne terminy:
*12 września (poniedziałek) cały dzień 
*13 września (wtorek) do godziny 13/14.  



















You Might Also Like

13 komentarze

  1. faktycznie, na tych zdjęciach jeszcze czuć wiosnę:) Piękne kolory, delikatność i dziewczęcość:)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/09/BADDIE.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mam tak daleko do Krakowa :/
    Piekne zdjecia <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak tylko kiedyś będziesz w Krakowie, to zapraszam! :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pewnie to jest jakies rozwiazanie, dziekujemy za opinie :)

      Usuń
  4. Maila* :D szkoda ze nie mieszkam w Warszawie:( świetne zdjęcia!
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Krakowa, ale okej, tez zaluje, ze nie mieszkasz w Warszawie :)

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia, sesje robione są tylko na terenie Krakowa? bo ja mieszkam w górach stołowych więc mam bardzo daleko ale obok Krakowa mam ciocię :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge dojechac na sesje ale za zwrotem kosztow i tylko w wakacje, a tak to zapraszam serdecznie do Krakowa :)

      Usuń