Basia Waszczak / MAGIC OF MYSTERY

10/29/2015 08:56:00 PM


 Z Basią sesje robiłam już ponad miesiąc temu, więc bardzo dawno. Nie wiem czemu tak długo zeszło mi dodanie tego postu. Pewnie znowu zwalę winę na brak czasu, ale tak to już jest w klasie maturalnej... Zero czasu na jakiekolwiek przyjemności... Trzeba po prostu przeczekać ten trudny okres i potem zacząć działać z podwójną siłą :) Taki właśnie mam plan! :)

Nie przedłużając, z Basią współpracowało mi się wyśmienicie! Miejsce, w którym wykonywałyśmy sesje jest tak cudowne, że na pewno tam wrócę nie raz! Zamierzam zrobić tam jakąś sesję bajkową, z suknią, księżniczką i magią, więc dziewczyny, które dysponują pięknymi sukniami chętnie przyjmę pod swe skrzydła i stworzę coś cudownego! <3






































 

Możecie mnie znaleźć również na innych stronach: 

facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr 

 ZAPRASZAM :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjęcie niesamowite *.*
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAKOCHAŁAM SIĘ w tym zdjęciu jak podrzucasz płatki róż,jest genialne ! Świetna robota :*

    Pozdrawiam,
    http://aprzybulowska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia!


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń