Marysia U.

9/07/2013 10:15:00 PM


Dzisiaj może trochę o sesji z Marysią, która miała miejsce jakoś pod koniec wakacji. Była bardzo spontaniczna, bo dostałam smsa od Marysi, czy może byśmy nie poszły na zdj i następnego dnia już szłam z aparatem w ręku na spotkanie ;) poszłyśmy do Parku Jordana i oczywiście jak to Marysia zaczęła się wyginać do aparatu, a ja nie mogłam robić zdjęć, bo od samego patrzenia wszystko mnie bolało ;p
sama nie wiem co myśleć o tej sesji, zresztą sami oceńcie ;)


























You Might Also Like

5 komentarze

  1. Zdjęcia fajne, ale modelke zmień..

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia jak zdjęcia, nic specjalnego tu nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta dziewczyna jest genialnie rozciągnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia jak dla mnie zbyt zwykle, zero jakiejś większej duszy artystycznej. Zbyt wielką uwage zwracasz na ogół zamiast skupić się na szczegolach. Ale liczą się chęci i śmiało do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia tak trzymać ! :)

    OdpowiedzUsuń