akcja

Pomagamy dzieciom :)

12/19/2014 09:52:00 PM





HEJ!
Dziś znowu piątek, więc piszę dla Was post :) Jak sami się już pewnie zorientowaliście jest on inny niż zwykle. Nie ma w nim zdjęć, które przedstawiają ludzi. Dlaczego tak? Już wyjaśniam. Do dziś w mojej szkole można było przekazać grosze na akcję "GÓRA GROSZA". Często zdarza się tak, że mamy dużo grosików w portfelu, ale ich nie wydajemy. A tu możemy przekazać je na dobroczynny cel. Dlatego bardzo podoba mi się ta akcja i od kilku już lat ją wspieram.

Dochód z tej akcji jest przekazany dzieciom z domów dziecka, pogotowi rodzinnych czy rodzin zastępczych. Jest to już któraś z rzędu edycja, więc jak widać działają prężnie i rok w rok zbierają coraz to więcej pieniędzy. Pomagają dzieciom, które nie mają swojego domu i kochających rodziców.. Dlatego też każdy uśmiech pojawiający się na ich buzi, wywołuje u mnie radość. Przede wszystkim radość, że mogłam pomóc.















Jak widać trochę się uzbierało tych pieniążków ( z pomocą mamusi <3 ), więc postanowiłam je z czystej ciekawości policzyć i zważyć. Waga wynosiła 3 kilogramy!!! Niestety ze względu, że było ich dość sporo, to trochę mi zajęło ich liczenie, ale z pomocą kartki, długopisu i kalkulatora dałam radę :D


kwota za 1 groszówki (18,4)

kwota za 2 groszówki (4,74)

kwota za 5 groszówki (3,9)

a tu kwota za całą sumę (jak sami widzicie wcale mało nie jest :))



Mam nadzieję, że dzięki naszej szkole znajdzie się choć jedno dziecko, któremu damy nadzieje i pozwolimy, aby na ich twarzy pojawił się uśmiech. I pamiętajcie, że warto pomagać! :)

You Might Also Like

0 komentarze