Woman's Day

3/08/2015 10:36:00 PM


 

Hej!

Na wstępie chciałam Was bardzo, ale to bardzo przeprosić za to, że tak bardzo Was zaniedbuje. Zero nowych postów, zero nowych sesji, zero kreatywności, zero jakiegokolwiek wolnego czasu. O zgrozo! Tak między nami, to czekam z utęsknieniem na wakacje, żeby w końcu odpocząć!

Stwierdziłam, że po tak długiej nieobecności warto w końcu coś tu popisać, więc oto jestem. Dziś post trochę nietypowy, bo z braku czasu cyknęłam szybko jakieś autoportrety i je Wam pokazuje. Nie wiem czy taki styl postów się Wam podoba, ale sama stwierdzam, że robienie autoportretów to bardzo ciekawa zabawa. Może będą się pojawiały tu częściej :)

8 marca, to wielkie święto dla wszystkich kobitek, dlatego, wszystkim Paniom życzę wszystkiego najlepszego i dużo radości w życiu, ale przede wszystkim wolnego czasu na relaks! Wolnego czasu tylko i wyłącznie na zaspokojenie swoich potrzeb! Taki czas należy się każdemu, ale przede wszystkim, każdej kobiecie! Ot co!










A na koniec mały uśmiech dla wszystkich Pań! <3




 

 facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr   ZAPRASZAM :)

 

PS Ostatnimi czasy najwięcej jestem na instagramie, więc zapraszam do obserwowania :)



You Might Also Like

3 komentarze

  1. nie dość ,że zdolna to jeszcze piękna :) ;* Twoja na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuję bardzo <3 szkoda tylko, że nie jestem w stanie Ci tego powiedzieć osobiście, bo nie wiem kim jesteś :c

      Usuń