helakonkol

Hela Konkol #2

7/08/2015 08:02:00 PM




Hej Kochani!

Dziś przychodzę do Was już z drugim postem z sesji z Helą. Poprzedni możecie zobaczyć tu klik. Jak już wspominałam we wcześniejszym poście, na sesji towarzyszyła nam kochana Agatka, z którą miałam okazję już współpracować i mam nadzieję, że niedługo znów coś razem stworzymy! :) Sesję z Agatą możecie zobaczyć tu klik. A ja Was zostawiam ze zdjęciami z Helą :)

Mam nadzieję, że w pełni korzystacie z wakacji i że ten deszcz, który zagościł pewnie u większości z Was, sprawi, że choć trochę spadnie temperatura i choć trochę się ochłodzi i będzie przyjemniej spędzać popołudnia na polu :)










































link do niebieskiej czapki BALTICA klik
 link do szarej czapki BALTICA klik
instagram BALTICA klik
fanpage BALTICA klik
Możecie mnie znaleźć również na innych stronach:



facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr   ZAPRASZAM :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zdjęcia całkiem niezłe, miło się na to patrzy, a dziewczyna ma nieziemską figurę i wystrzałową kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Modelka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Hela jest śliczna :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam do mnie, zachęcam do komentowania
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę przyznać, że zdjęcia bardzo mi się spodobały :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podobajÄ… mi siÄ™ te zdjÄ™cia ♥ po prostu cudowne

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Åšwietna sesja!:)
    Pozdrawiam
    http://klajdikaads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna minimalistyczna sesja i outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde! Świetna sesja! :) Masz fp na facebooku? Chętnie odwiedzę. Bardzo mi się podoba. Też robię zdjęcia, moze też Ci się coś spodoba :3
    http://agataprosolphoto.blogspot.com/2015/07/martyna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja, ale widać, że modelka bardzo dobrze czuję się przed obiektywem i pozowanie przychodzi jej z łatwością! :)
    Zapraszam do mnie, ponieważ również fotografuje i miło tak jak ktoś o podobnym zainteresowaniu odwiedzi :)

    OdpowiedzUsuń