Kasia Spałek / IN MEMORY OF HEROES

9/27/2015 07:27:00 PM



Wczoraj w nocy wróciłam do domku z 2 dniowego pobytu w Gdyni! Było niesamowicie! Alee.. No właśnie jak to się stało, że się tam znalazłam...?! Wszystko zaczęło się od sesji, którą Wam dziś pokazuje...!

Pewnego wrześniowego dnia, kiedy siedząc przy laptopie, jak zwykle, oglądałam inspiracje do sesji zdjęciowych, napisała do mnie pewna przekochana osóbka! Kasia, którą widzicie na zdjęciach, zaproponowała mi współpracę przy bardzo ciekawym projekcie. Co roku, właśnie w Gdyni, organizowany jest Festiwal Filmów Dokumentalnych "Niepokorni Niezłomni Wyklęci". Młodzi kręcą swoje filmy o tematyce wojennej i wysyłają je na konkurs. W tym roku, organizatorzy także zaproponowali konkurs na Stylizację Modową z okresu 1939-1956 r. Długo nie zastanawiałam się, żeby przystać na propozycję Kasi, ponieważ uwielbiam z nią współpracować! 

Więc zaczęły się poszukiwania wszystkich rekwizytów, ubrań i miejsca! Większość ubrań Kasia miała z domu, od mamy, po babci czy prababci. Torbę pożyczył mi mój kolega, za co jestem mu ogromnie wdzięczna! <3 A z  miejscem było o tyle trudno, że wiedziałyśmy, że chcemy stary dworzec/peron, ale nie za bardzo miałyśmy pomysł gdzie... I tu przyszła nam z pomocą koleżanka Kasi, która pokazała nam miejsce, za co też bardzo dziękujemy! <3 

Nadszedł dzień sesji i moja radość zaczęła znikać, kiedy siedząc w szkolnej ławce, zobaczyłam, że za oknem pada deszcz. Jak to ja, oczywiście spanikowała i zaczęłam pisać Kasi, że chyba musimy zrobić zdjęcia następnego dnia, chociaz miałyśmy bardzo mału czasu do końca terminu zgłoszeń. Na szczęście  Kasia się brzydko mówiąc uparła i spotkałyśmy się po lekcjach najpierw u Kasi, żeby zrobić fryzurę, makijaż i dobrać wszystkie dodatki, a następnie udałyśmy się do docelowego miejsca sesji. 

Jak zwykle nie mogło zabraknąć gapiów, a także trąbienia (o ile tak to się mówi) maszynistów, ale już powoli się do tego przyzwyczajam, że ludzie są bardzo zainteresowani tym co robimy, bo jest to niecodzienny widok :)

Wracając do konkursu... Kasia wysłała zdjęcie i po jakimś czasie okazało się, że przeszłyśmy dalej i jedziemy do Gdyni! Byłyśmy mega mega szczęśliwe!!! Ja już odliczałam dni do wyjazdu!! <3 Niestety jak się okazało, dzień przed Gdynią zachorowałam, ale przecież nie mogłam porzucić takiej okazji i nie jechać, więc do pociągu wsiadłam w bardzo złym stanie, ale bardzo podekcytowana! <3 

Troszkę się rozpisałam, więc w następnym poście możecie się spodziewać fotorelacji z wyjazdu i co nieco o tym jak było i jak się bawiłyśmy robiąc 6 sesji w ciągu 2 dni! <3 A teraz miłego oglądania zdjęć, a przede wszystkiego dobrego tygodnia! :)

blog Kasi KLIK

instagram Kasi KLIK
zdjęcie wysłane na konkurs!!! <3



























 













You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetny pomysł na sesje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super wyjazd miałaś!
    Sesja wyszła ci super, kostium, makijaż, miejsce WSZYTKO!
    Pozdrawiam,
    prawdziwieprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane sesja! Chciałabym taką właśnie na kolei... Te zdjęcia przy zachodzie słońca naprawdę mnie urzekły!

    http://with-ideas.blogspot.com/2015/09/zyc-z-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachód słońca niesamowity 😊
    Zapraszam do siebie 😃
    Brakuje mi 7 osób do wymażonej liczby 😇
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa, oryginalna i klimatyczna sesja. Zarówno modelka jak i fotograf świetnie się spisali. Oby tak dalej! :) Pozdrawiam.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na sesję świetny, trafiony w 10-stkę!
    Jednak są rzeczy, które przynajmniej mnie, nie podobają się w fotografiach które wykonałaś i to nie jest hejt, a zwyczajnie moja opinia i mam nadzieję, że masz dystans do siebie ;)
    UWAGA! Sama nie jestem JESZCZE fototechnikiem/fotografem na którego się szkolę więc każdy może mieć swoje zdanie.
    Jedna z rzeczy to obróbka. To miało być w bardziej starym klimacie czyli kolory na 100% pozmieniane oraz do niektórych bym dodała efekt starej fotografii ale nie przesadziła z nim. Po tych zdjęciach, ja wiem, odczuwam że to jest XXI wiek a nie XX który miał być oddany na fotografii. Nie mówię o całej serii fotoszopa, wystarczyłoby bardziej pozmieniać kolory na brąz, machoń, czerń, sepię wprowadzić itd. Jeśli nie masz PS, to dobry także jest Photoscape, Gimp czy Lightroom :)
    Druga sprawa: światło. Na pierwszych zdjęciach widzę dziwną grę światła- ma światło słoneczne na nogach a twarz zostaje w cieniu co ona powinna być głównym punktem wrzucającym się w fotografię. Albo dajesz modelkę do całego słońca, albo do całego cienia. Inaczej to dobrze na samym zdjęciu nie wygląda ( przynajmniej moim zdaniem ). Są oczywiście wyjątki, gdzie ta gra światłem jest zamierzona ale dobrana odpowiednio do sesji. Jeśli już robisz takie zdjęcia, gdzie wiesz doskonale, że będzie to światło dziwnie współgrało, wtedy używa się blendy. Jeśli nie posiadasz blendy, używasz zwykłego kartonu + sreberko - to czasem dobrze zastąpi blendę ;)
    Jest jednak też coś co mi się mega spodobało a mianowicie zdjęcia pod światło. Oddają klimat kończącego się dnia i można by nawet ułożyć z tego historię, że kobieta zbyt długo czekała na kogoś na dworcu a ta osoba się nie zjawiła :)
    Ogólnie zdjęcia dobre, tylko tam troszkę popracuj moim zdaniem nad światłem oraz obróbką :)

    Zajrzyj do mnie!:) Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do światła, to też to zauważyłam, ale jak rozjaśniłam, to brzydko to wyglądało, więc już zostałam przy oświetlonych nogach tylko. hmm co do obróbki, to każdy ma swoje zdanie i szanuje, ale mi się ta obróbka na pewno nie kojarzy z XXI wiekiem :) kwestia gustu, ale dziękuję za opinie, bardzo przydatne :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, tak w stylu starych czasów :D
    http://michalpor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia, świetne modelka! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam brać udział w tym konkursie, tylko my mamy zrobić film :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Mogłabym je oglądać, oglądać i oglądać :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo! Też kiedyś planowałam taką sesje, ale brakowało mi takiej starej walizki, która pasowałaby do starego peronu u mnie w mieście :D Zdjęcia ze słońcem wyglądają genialnie! To światło dodaje takiego klimatu, naprawdę pięknie wyszło! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA :) szczegóły u mnie http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2015/10/nominacja4.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i bardzo ładne wykonanie :) Bardzo mi się podoba efekt Waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń