Kasia Spałek / DREAMS COME TRUE

10/16/2015 09:57:00 PM

 


Dziś przychodzę do Was z kadrami z pierwszych zdjęć z Gdyni. Ta sesja była poniekąd spełnieniem moich marzeń! Dlatego strasznie się cieszę, że w końcu do niej doszło i przede wszystkim dziękuję Kasi, bez której nic by się nie udało! To tak na prawdę dzięki niej się tam znalazłam! <3

O sesji nad morzem marzyłam już bardzo długo. Pewnie niektórzy z Was pamiętają, że raz już taką robiłam... Zgadza się, ale tamta była wykonana na szybko i dosyć dawno, co się wiąże z tym, że nie miałam takiego doświadczenia jak teraz. Patrząc na kadry z tej sesji i z tamtej, to stwierdzam, że różnica jest ogromna, co mnie bardzo cieszy, bo oznacza to, że jednak się rozwijam jako fotograf!!! :)

Możecie się spodziewać, że w najbliższym czasie będzie tu bardzo dużo Kasi, bo oprócz tej sesji mam Wam do pokazania jeszcze 5, więc jest tego sporo! Ale mam nadzieję, że każda sesja Was zaskoczy i nie będziecie znudzeni. A ja zapraszam na strony Kasi:

blog Kasi KLIK

instagram Kasi KLIK
 
MIŁEGO OGLĄDANIA! <3




























Możecie mnie znaleźć również na innych stronach:

ZAPRASZAM :)



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Dokładnie w tym miejscu gdzie ta "ściana?" przechodziliśmy na wycieczce klasowej. Mieszkam nad morzem :33 Piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja jest przepiękna! Bardzo dobrze, że rozwijasz się w tym kierunku, bo jeśli sprawia Ci to ogromną przyjemność to dlaczego nie? :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja cudna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie.
    Ciesze się, że spełniło się twoje marzenie.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie

    OBS/OBS ? http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia mega!
    http://blackqblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia*.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń