Kasia Spałek / THE GENTLENESS IN HER FACE

11/29/2015 09:32:00 PM



Kolejny bardzo zimny dzień zmusza mnie do siedzenia pod kocykiem i rozgrzewania się przy herbatce. Lubię ten czas, kiedy w całym mieście pojawiają się wysokie choinki, kolorowe ozdoby świąteczne, lodowiska pełne śmiejących się ludzi... Mimo, że jest bardzo zimno i bardzo ciężko wyjść na ten mróz z domu, to czuję, że święta tuż tuż, co dodaje mi przeogromnej energii! Święta Bożego Narodzenia są zdecydowanie moimi ulubionymi. Uwielbiam ten moment, kiedy każdy z Rodziny bierze do ręki opłatek, składa sobie życzenia, które często tak bardzo wzruszają... Potem wszyscy zasiadają do stołu, zajadając się przepysznymi potrawami, które są przygotowane przez nas samych. I oczywiście na końcu śpiewanie kolęd i rozdawanie prezentów! :) Jest to niesamowity czas, kiedy w końcu bez pośpiechu możemy porozmawiać z drugą osobą i cieszyć się obecnością naszych najbliższych. Trzeba w pełni doceniać wszystkich, których mamy przy sobie i cieszyć się z każdej chwili spędzonej z nimi! 

Dziś kolejna porcja zdjęć z wyjazdu do Gdyni. Cała koncepcja sesji wyszła od Kasi. Była ona spełnieniem jednego z moich marzeń z czego bardzo się cieszę. Pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji, że robiłam zdjęcia w pokoju, gdzie można napotkać wiele przeciwności. Ale chyba dałyśmy radę! Jak sądzicie? :) Od początku wiedziałam, że zdjęcia będą czarno-białe. Mam wrażenie, że dodaje im to takiej subtelności, delikatności i magii. Bardzo lubię tę sesję! Jest chyba jedną z moich ulubionych!

blog Kasi KLIK
instagram Kasi KLIK




















Możecie mnie znaleźć również na innych stronach: 

facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr 

 ZAPRASZAM :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Dla mnie to też jedna z lepszych sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się tego typu czarno-białe zdjęcia ;-)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia dodałaś? *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjecia, lubię takie ogladać, proste a jednak przyjemne, troche kojarzą mi się z tym zimowym nastrojem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Uważam że czarno białe maja w sobie więcej tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię ten czas, gdy jest bieluśko, śpiewają kolędy i w sklepach są kolorowe choinki. Jest to takie szczęśliwe. :) Lubię czarno-białe zdjecia. Są takie delikatne. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta i grudzień to chyba najbardziej magiczny dzień w roku. Choćby po 100 razy puszczali w radiu tą samą kolede to ona i tak nigdy nam sie nie znudzi :)

    Zdjęcia śliczne. Sweterek wydaje sie miły i ciepły <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja, przyjemne b&w :) Sesje w domu to ogromne wyzwanie, ale Ty poradziłaś sobie bez problemu :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super sweterek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń