Joanna Ziembla / RAY OF HOPE

2/02/2018 03:31:00 PM


Ach co to było za popołudnie. Uwielbiać chwytać promienie słoneczne w kadrach. Jest w tych zdjęciach jakaś magia, która nie pozwala przejść obojętnie. 

Z Asią znamy się jak łyse konie, nasze współprace zawsze są pełne śmiechu i przygód. Tamtym razem nie mogło być inaczej. Przeszkody? Co to dla nas, nie ma żadnej, której byśmy nie przeskoczyły!

Zdjęć jest bardzo dużo, ale mam nadzieję, że umilą Wam ten piątkowy wieczór. :) Mi umiliły.. <3

A właśnie...
Licealiści, jak tam przygotowania do matur? Wiem... Też nie lubiłam tego pytania :D
Studenci, jak tam sesja? Ja już połowę egzaminów mam za sobą, albo raczej powinnam rzec, że DOPIERO połowa, bo większość moich znajomych jest już po sesji... Ale jak to mówi mój 7 letni brat. "Życie jest jakie jest." :D

Buziaki :*

mod. Joanna Ziembla
fot. Kinga Zych



















 



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale piękne zdjęcia *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tą sesją. Wspaniałe ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudna sceneria bo przy zachodzie słońca światła jest coraz mniej a tu jeszcze zdjęcia wśród drzew. Klimat zdjęć totalnie mnie przekonuje. Naprawdę świetna robota <3
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń