Julia A.

11/01/2014 03:39:00 PM

       Cześć!
        
                 Postanowiłam pisać posty w miarę regularnie, więc po tygodniu piszę. Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu. No ale wszystko okaże się w praniu :p

Dzisiaj chcę Wam pokazać sesję, która odbyła się w marcu, tak znowu duże zaległości, ale cóż zrobić... Tym razem moją modelką była Julia Augustyniak, którą znam nie od dziś :) Umówiłyśmy się i za kilka dni, gdy już wszystko dograłyśmy, ruszyłyśmy na zdjęcia. Śmiechu było jak zwykle bardzo dużo, a moja modelka dostosowywała się do wszystkich wskazówek. Taka współpraca, to sama przyjemność! :) A niżej macie efekty naszej pracy. Piszcie w komentarzach czy Wam się podobało. A może ktoś chciałby jakiś post napisany przeze mnie niekoniecznie o fotografii :) Piszcie propozycje w komentarzach. Miłego oglądania :)



































facebookphotoblog maxmodels / instagram / tumblr ZAPRASZAM :)








You Might Also Like

0 komentarze