NAJCZĘŚLIWSZA POD SŁOŃCEM!

5/16/2015 08:54:00 PM


Hej!

     Dziś post krótki, ale jakoś mnie tak bardzo naszło, żeby to wszystko Wam przekazać. To co tu napisze kompletnie nie pasuje do wszystkich poprzednich postów.
     Kilka dni temu skończyłam 18 lat. Czekałam na tą chwilę już od jakiegoś czasu i tak na prawdę byłam nastawiona, że moje życie w jakiś sposób się zmieni. Ale siedząc dziś tutaj przed laptopem, pisząc dla Was te pare słów, stwierdzam, że tak na prawdę NIC się nie zmieniło. Ale czy na pewno? Powiem Wam szczerze, że tak rozmyślając te kilka dni stwierdziłam, że jestem ogromną szczęściarą. Zapytacie się co sprawia, że jestem taka szczęśliwa? Hmm... Odpowiedź jest bardzo prosta! To Rodzina i Przyjaciele sprawiają, że moje życie jest lepsze, że każdego dnia budzę się i czuję, że mam dla kogo żyć. Codziennie jestem wdzięczna im za to, że są, ale przede wszystkim dziękuję Bogu za to, że postawił mi ich na swojej drodze. Bez nich wszystkich moje życie byłoby niczym!
     Ostatnie dwa dni były mega uszczęśliwiające! Więc teraz, patrząc na moje życie powiem Wam szczerze i prosto z serca! Doceniajcie swoją Rodzinę i Przyjaciół. Pokazujcie im każdego dnia, że są w Waszym życiu bardzo ważni i że nie są dla Was obojętni. To w końcu oni sprawiają, że nasze życie ma sens!
     Dziękuję wszystkim za te 2 dni pełne szczęścia i radości! Dziękuje za tę niesamowitą niespodziankę i za ten cudowny prezent! Jesteście najlepsi, pamiętajcie o tym! KOCHAM WAS! <3











You Might Also Like

0 komentarze