INSTAGRAM - kwietniowe podsumowanie

5/07/2015 09:32:00 PM

Hej!

     Ostatnimi czasy trochę zaniedbuje i bloga i stronę na facebooku, ale niestety nie jest to do końca moja wina. Brak czasu na sesje z powodu nauki mnie dobija, ale jeszcze bardziej dobił mnie fakt, że cały weekend majowy i cały wolny tydzień (w którym zresztą planowałam miliony sesji) byłam chora. Przeleżałam w łóżku całe dnie, ale bądź co bądź bardzo odpoczęłam i odespałam chyba cały rok :D

    Niedługo postaram się na bloga wstawić 2 zaległe sesje z Asią i Agatą, a dziś Instagramowe podsumowanie kwietnia :) I także pytanie do Was. Może macie jakieś szczególne prośby co do następnych postów? Wasze opinie i propozycje bardzo pomogłyby mi w pisaniu tutaj, a w szczególności bardzo zmotywowały :)


INSTAGRAM <---- zapraszam













Przypominam także o nowym filmiku z sesji z Agatą, kto jeszcze nie widział, to zapraszam! :)




 facebook / photoblog / megamodels / instagram / tumblr   ZAPRASZAM :)

You Might Also Like

0 komentarze